Webshop Trustmark

Meest gestelde vragen!

 


Moet ik een persoonlijke account aanmaken?

Dit is niet noodzakelijk, wel handig. Je kan zonder account een bestelling plaatsen.

Maak je wel een account aan kan je bv je bestelgeschiedenis bekijken en je persoonlijke gegevens aan passen indien nodig.

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een email met een bevestiging. Het verzendnummer volgt zodra de spellen daadwerkelijk zijn verzonden, dit gebeurt meestal binnen 1 dag

Wanneer word mijn bestelling verzonden?

Heb je de bestelling geplaatst voor 16:00 zal deze nog dezelfde dag verzendklaar worden gemaakt. Het verzendingsnummer krijg je per mail zodat je het pakketje kan volgen en weet wanneer deze word afgeleverd.

Wanneer word mijn bestelling bezorgt?

Je bestelling word, indien deze voor 16:00 is geplaatst nog dezelfde  dag  bij DHL , PostNL of DPD  aangemeld, indien mogelijk nog dezelfde dag verzonden. Er zit nooit langer dan 24 uur tussen.

Wat gebeurd er met de bestelling als ik niet thuis ben?

Ben je niet thuis tijdens de levering krijg je via de DHL, PostNL of DPD bezorger een notificatie wanneer het pakket nogmaals word aan geboden.

Het kan ook dat de bezorger het pakket bij de pick up point achterlaat, ook hier zal je een notificatie van in je brievenbus krijgen.

Inien niet anders aangegeven word het pakket bij de buren afgeleverd.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Je kan kiezen dat de spellen bij je thuis worden afgeleverd of bij een DHL, DPD of een PostNL afhaalpunt.

Kan ik mijn bestelde bordspellen komen ophalen?

Alle  bordspellen  kunnen in Zoetermeer worden opgehaald. Plaats wel eerst een bestelling online  de spellen kunnen vervolgens dagelijks na 16:00 worden opgehaald.Betaling kan vervolgens via de pin, bankcontact of contant

Hoe kan ik bij Joël Speelgoed betalen?

Je kan je bestelling via IDeal betalen, vooraf overmaken, betaal later aan de deur met de pin of contant.

Kan ik een bestelling nog wijzigen?

Geen probleem, elke bestelling kan gewijzigd of geannuleerd worden. Geef ons even een bericht via de app of een mailtje wat er fout is gegaan en wij zullen dit meteen herstellen c.q. annuleren.

Iets verkeerd bestelt en betaald, krijg ik dan mijn geld terug?

Foutjes maken wij allemaal, wij zullen er dan ook voor zorgen dat dezelfde dag het teveel of foutief betaalde bedrag weer word terug gestort.

Kunnen de spellen worden ingepakt?

Ja zeker, plaats de spellen in de winkelwagen en kies de optie inpakservice voor €1,50

Geef aan voor welke gelegenheid in te pakken ( feestdagen, verjaardag, zomaar )

Nog meer vragen?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Dit doen wij in elk geval binnen de 24 uur

Wat is een Pre Order - Hoe werkt het

Een pre-order is een vooruitbestelling van een nieuw aangekondigd artikel

Wil jij zeker zijn dat je jouw bordspel op de echte releasedatum wilt ontvangen?
Plaats dan de Pre - Order voor een scherpe prijs en ontvang de nieuwste bordspellen als eerste.